KOSZTY ZARZĄDU
Członek zarządu może otrzymywać wynagrodzenie zarówno w ramach aktu powołania, jak i poprzez zawarcie pomiędzy nim a spółką stosunku prawnego opartego na przepisach Kodeksu pracy (umowa o pracę) lub Kodeksu cywilnego (umowa zlecenia). Przepisy Kodeksu spółek handlowych nie określają, jakiego rodzaju stosunek prawny ma wiązać członka zarządu ze spółką. Stosunek organizacyjny wynikający z aktu powołania można również w dowolny sposób łączyć z umową o pracę lub umową zlecenia. Odpowiednie wykorzystanie tych możliwości pozwala na uzyskanie znacznych oszczędności w zakresie kosztów zarządu. Uwzględniając preferencje spółki, eksperci HRBPC przeprowadzą analizę i przedstawią najkorzystniejsze rozwiązania generujące maksymalne oszczędności dla przedsiębiorstwa oraz dla wszystkich członków zarządu, a w przypadku wdrożenia proponowanych rozwiązań przygotujemy również pełną dokumentację zgodną z aktualnym stanem prawnym oraz ugruntowaną linią orzeczniczą.
KONTAK | BĄDŹMY W KONTAKCIE |
Aneta Łukaszuk
Ekspert HRBPC mail: a.lukaszuk@hrbpc.pl tel. +48 698 613 946 |
ZAPYTAJ O OFERTĘ SZYTĄ NA MIARĘ |
O NAS USŁUGI AKTUALNOŚCI KONTAKT USŁUGI IT
OBSERWUJ NAS