KOSZTY ZARZĄDU

koszty zarządu

Członek zarządu może otrzymywać wynagrodzenie zarówno w ramach aktu powołania, jak i poprzez zawarcie pomiędzy nim a spółką stosunku prawnego opartego na przepisach Kodeksu pracy (umowa o pracę) lub Kodeksu cywilnego (umowa zlecenia). Przepisy Kodeksu spółek handlowych nie określają, jakiego rodzaju stosunek prawny ma wiązać członka zarządu ze spółką. Stosunek organizacyjny wynikający z aktu powołania można również w dowolny sposób łączyć z umową o pracę lub umową zlecenia. Odpowiednie wykorzystanie tych możliwości pozwala na uzyskanie znacznych oszczędności w zakresie kosztów zarządu.  Uwzględniając preferencje spółki, eksperci HRBPC przeprowadzą analizę i przedstawią najkorzystniejsze rozwiązania generujące maksymalne oszczędności dla przedsiębiorstwa oraz dla wszystkich członków zarządu, a w przypadku wdrożenia proponowanych rozwiązań przygotujemy również pełną dokumentację zgodną z aktualnym stanem prawnym oraz ugruntowaną linią orzeczniczą.

 

 

KONTAK BĄDŹMY W KONTAKCIE
Aneta Łukaszuk

Ekspert HRBPC

mail: a.lukaszuk@hrbpc.pl

tel. +48 698 613 946

ZAPYTAJ O OFERTĘ SZYTĄ NA MIARĘ 

 

 

O NAS   USŁUGI   AKTUALNOŚCI   KONTAKT   USŁUGI IT

OBSERWUJ NAS